فيديو اخبار كليبات صور يعني كل حاجة

شاهد بيتك او مدينتك عبر القمر الصناعي

خالد ابوالنجا يتهم مي عز الدين والسبكي بافشال فيلم حبيبي نائما

يعيش الممثل الشاب خالد ابو النجا هذه الايام فى حالة نفسية سيئة بسبب السقوط المدوى الذى تعرض له فيلم (حبيبى دائما) الذى شارك فى بطولته مع الفنانة مى عز الدين واستقبلته دور العرض السينمائى فى سباق عيد الاضحى الماضى وفشل فى تخطى حاجز المليون جنيه خلال هذا السباق وهو ما ادى الى رفعه من دور العرض السينمائى بسرعة غير متوقعه ليكون اول الافلام التى تودع هذا السباق.
خالد ابوالنجا قام بتحميل الشركة المنتجة للفيلم (السبكى) مسئولية سقوط الفيلم بهذا الشكل بسبب قيامها كما يقول بتركيز دعايتها على الفنانة مى عز الدين فقط وكأنها الفنانة الوحيدة التى قامت ببطولة الفيلم ومن ثم تجاهلة هو بشكل كامل لدرجة ان هناك الكثير من الناس لم يعرفوا اساسا انه من المشاركين فى العمل وهو مااغضبه كثيرا لكونه فنان له اسمه ومكانته ومن ثم ماكان يجب ان يحدث هذا سواء معه اومع بقية الفنانين الاخرين الذين شاركوا فى بطولة العمل.
اضف الى هذا والكلام على لسان ابوالنجا ان الدعاية للفيلم جاءت غريبة ومعقدة بالنسبة للمشاهدين وهو ما جاء بنتائج عكسية بعد هروب المشاهدين من العمل.
خالد ابو النجا قرر كمايقول عدم التعاون مع نفس الشركة فى الفترة القادمة بعد هذه الاساءة البالغة التى تعرض لها فى هذا الفيلم.
واشار الى انه لن يتساهل بعد اليوم فى حقوقه عند الاتفاق اوالتعاقد على اى عمل جديد سواء للسينما اوالتليفزيون

من تعليقات القراء

زعلن علي ايه علي الفيلم المسروقة من فيلم اجنبي نفس الشكل ونفس القصة واصلا مين مي دة اللي اتعملت بطلة من يوم وليلة ومن السبكي اللي بينتج دة دة بتاع لحمة هي سينما اللي بيحصل فيه دة شويه ربنا يهدي الجميع

**************
طبعا خالد يقدر يشيل فيلم بس هو محتاج حد يؤمن بيه. أنا بصراحة مش عارفة إزاي لغاية دلوقت مابقاش فتى أول رسمي وليه لسة ما خدش حقه بجد!! ده كفاية أداؤه في فيلم "في شقة مصر الجديدة".
بالنسبة لفيلمه الأخير، كل اللي أقدر أقوله إن الواحد ما بيتعلمش ببلاش
************
والله انا عايزة اقول ان الفنان خالد ابو النجا بجد مينفعش فعلا يشيل فيلم ومى كمان بس كان التركيز فعلا على مى بس علشان الشكل وبصراحة جدا الفيلم باين من الاعلانات انة عبيط وتافهة جدا ومينفعش حد يدخلة
اشترك الان معنا ليصلك جديدنا يوميا عبر الايميل

0 comments:

Blog Archive