فيديو اخبار كليبات صور يعني كل حاجة

شاهد بيتك او مدينتك عبر القمر الصناعي

نكت جميلة لعيونكم الجميلة

مره واحد صعيدى حب يعاكس واحده لابسه جزمه بيضا قالها نهارك زى الجزمه

سئلوا صعيدى : ليه قتلت أبوك
الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
المحققين : طب ليه قتلت عمك ؟
الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة

واحد شيخ دخل على جماعة محششين قالهم: حرام عليكم قالوا له:وعليكم الحرام ورحمة الله وبركاته

في واحد حشاش يقسم راتبه اول الشهر و يقول 500 للاكل 500 للكهرباء 1000 اجار البيت 500 للحشيش .... دق الباب وقالولو الشرطة افتح قام حرق ال 500 بتاعة الحشيش

واحد متجوز من 20 سنة وفيه دولاب عنده مقفول بمفتاح من يوم ما اتجوز وبياخد المفتاح معاه ف كل حتة.. مراته نفسها تعرف الدولاب ده فيه ايه... انتهزت الفرصة بعد 20 سنة جواز وعرفت تاخد المفتاح وفتحت الدولاب لقت فيه 200 الف جنيه وبيضتين
راحت لجوزها تسأله... ايه حكاية البيضتين دول.... قالها الصراحة يا حبيبتي كنت كل ما اخونك مرة اروح اشتري بيضة واحطها في الدولاب... قالت كويس عشرين سنة جواز ومخانيش غير مرتين بس
قالتله وايه حكاية ال 200 الف جنيه دول... قالها كنت كل ما اكمل كرتونة بيض اروح ابيعها

مرة ضابط مصري وضابط اسرائيلي دار بينهم هذا الحوار
الاسرائيلي: الا قوللي يا انتم بتاكلوا ايه ع الفطار؟؟
المصري: فول بالزيت.
الاسرائيلي: طب بتاكلوا ايه ع الغدا؟؟؟
المصري: فول بالطماطم.
الاسرائيلي: أمال بتاكلوا ايه بقى ع العشا؟؟
المصري: فول بالبيض.
الاسرائيلي (بتريقة): أمال ايه الفرق بينكم وبين والبهايم؟؟
المصري: سيناء
واحد بيقول لمراتة : تصدقي جارنا بيقول انه خان مراته مع ستات العمارة كلهم الا واحده بس؟
قالت لة أكيد الولية الرخمة اللي في الدور الرابع

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة،

قال والله انا كنت متأكد انهم في الهيصة دي هينسو حد


صعيدى سافر مصر علشان يشتغل فبعد ما اشتغل بعت لأهله دسته جاتو فبعتوله الرد.......هريدى اهلك وناسك عيسلموا عليك وعيجلولك الصابون اللى بعته عيوسخ الهدوم

مره واحد اسبانى وواحد مصرى وواحد صعيدى اتفقوا اللى يجيب اكبر تمساح ليه جايزه كبيره المصرى جاب واحد كبير والاسبانى جاب واحد اكبر والصعيدى راح وما رجع راحوا يدوارو عليه لقوه شايل تمساح صغير وبيغنيله اغنيه بابا فين؟؟؟؟
المدرس بيسال طالب خايب لو ضربت 85 في 73 بيطلع الجواب كام
التلميذ : هي عاوزة شطارة
اكيد بيطلع الجواب غلط يا استاذ

الطفل لوالدته: مدرس الجغرافيا سألني مين اللي فتح قناة السويس فقلت له
والله ما اعرف فضربني
الأم: انا عرفاك وعارفة شقاوتك والله ما احد فتحها غيرك يا ابن الكلب

لأبن يسأل والده: هل تستطيع ان تكتب في الظلام يا ابي؟
الأب :نعم
الأبن: أذن اطفىء النور ووقع على شهادتي

طلب مدير المدرسة معلومات من والد الطالب عن ابنه لانه مشاغب ويعتدي على الطلاب والمدرسين
فقال: انه طيب القلب خجول جدا، لا يحب العنف ، ولا نمد ايدينا عليه الا في حالة الدفاع عن النفس

الاستاذ: مالذي يسبب نزول العرق وزيادة ضربات القلب؟
الطالب: اسئلتك يا استاذ

الطالب للمدرس: هل يعاقب الانسان على شيء لم يفعله؟
المدرس: طبعا لا
الطالب: انا لم احل الواجب

اذا اعجبتك موضوعاتنا فاشترك في القائمة البريدية بالاعلى على اليسار ليصلك جديدنا يوميا

0 comments:

Blog Archive