فيديو اخبار كليبات صور يعني كل حاجة

شاهد بيتك او مدينتك عبر القمر الصناعي

رامي صبري او شبيه عمرو دياب هل اصبح مغرورا

يبدو ان رامي صبري لا يزال مصاب بعقدة "عمرو دياب" بسبب اتهامات التقليد والاستنساخ التي صاحبت انطلاقته الفنية لدرجة انه اصبح ملقب بـ "شبيه عمرو دياب".
وفي البداية كان رامي صبري حريص على ابداء احترامه الشديد لعمرو دياب ونفيه تقليده وتأكيده على ان له طريقته الخاصة في الغناء.
لكن كثيرين لم يقتنعوا بهذا الكلام خاصة وان كليبات رامي اصبحت نسخة مكررة من كليبات عمرو دياب.
بعدها بدأ رامي صبري يمل من اسئلة الصحفيين المكررة حول تقليده لعمرو دياب وفجأة انتقل من الاشادة بعمرو دياب الى الاساءة والتجريح له.
وبعد ان كان الحديث عن انه يشرفه ان يكون شبيه لعمرو دياب ولكن على طريقته الخاصة تحول إلى مهاجمة عمرو دياب بشدة واتهمه باقتباس جملا موسيقية من اغاني اجنبية لمغنيين مثل جستين تمبرليك وبيونسيه كما انه يري نفسه مختلف تماما عن عمرو دياب لانه ليس لدياب اسلوب خاص حتي يقلده مؤكدا ان الشبه الوحيد بينه وبين دياب هو تشابه ملامحهما فقط.
كما بدأ رامي صبري - الذي كان في الاصل ملحنا واتجه للغناء - يتعالي بشكل واضح في تعاملاته مع الصحفيين وبعد ان كان يسارع بالاتصال بهم واخطارهم باخر اخباره ويوافق علي اجراء حوارات معهم الا انه انقلب 180 درجة واصيب بالنرجسية الشديدة.

ولم تنجو شركة ميلودي من اتهامات رامي صبري حيث اكد انها السبب في فشل توزيع البومه الاخير وانها تحاربه لصالح مطرب اخر رفض التصريح باسمه " حسام حبيب".

من تعليقات القراء
رامى صبرى بجد حالة جامدة جدا بجد له جمل موسيقية اخاذة وبجد هو احسن من ناس كتير يعجبنى انه بيلحن وبيكتب وبيغنى وصوته جميل جدا واذا كان عمرو دياب اخذ من الوقت ما اخذ لكى يصل للنجومية فرامى اختصرها بجد زى فرانكنشتاين ونظرية النسبية حاليا بيدرسها الاطفال فى الولايات المتحدة وفى اى مدرسة فى اوروبا . رامى صبرى الى الامام يابطل واذا كان على النرجسية سيبك منهم هتتعامل مع الصحافيين هيقولوا عاوز ينتشر بقى وكدا هتنفض هيقولوا مغرور ولا يهمك يابطل

****************
رامى صبرى انا حضرتلو كذا حافله ومن ضمنهم حفله فى الجامعه خاصه هوهشخصيه هاديه جدأ ومسالم للجمهور بشكل غير عادى ولا شايف نفسو ولا حاجه حتى خد كوفيه من واحد فى الحافله ودنو لبسها لحد ماخلص وهوه فنان بمعنى الكلامه ومستنين الجديد يانجم

*********************
بلا وكسه بلا رامي صبري بلا عمرو كلاب بلا نيله .. هما الاتنين معوقه

*******الى صاحب تعليق يانهار اسود
بصراحة عندك حق
بس بلاش تسود نهار ربنا علشان كدة حرام واقدم لك احر التعازي في ما بقى من ذكرى اينشتاين والنسبية
وسلملي على فرانكشتاين اهو كله شتاين وخلاص

***********
نور وفرانكيشتاين

ههههههههههههههههه...
ههههههههههههههههه...
انا اقعد اضحك على الاخ نور هههههه
صاحب تعليق فرانكيشتاين والنظريه النسبيه ههههههههههه وزى الاخت ناجلا
مقالت كله شتاين وخلاص ههههههههههههههههه
**

0 comments:

Blog Archive